dinsdag 14 februari 2017

Dinsdagdag poppendag: Geheimzinnige plek

 
 
Een prachtige gehaakte paarse jurk met leuke bandjes aan de achterkant.
Kijk maar.
 

 
 
Ik vind vooral de bandjes leuk. Deze laat ik graag zien.  
 
Ik ben erg blij met deze jurk en mocht poseren op dit leuke kastje, wat ze een secretaire noemen. Ik noem het zelf het geheimzinnige kastje.
 
Een kastje vol met laatjes. Ik ben erg benieuwd wat er allemaal in die laatjes zit. Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik weet graag alles.
 
 
 
 


 
 
 
Wat ik vond? Niet zoveel, het kastje was al helemaal leeg. Het schijnt namelijk dat hier een beetje verbouwd gaat worden.
De geruchten gaan dat er een mooi handwerkhoekje komt. Wie weet?
 
Maar voor voorlopig wonen we dus even in een rommelige plek, waar vast wel veel avonturen te beleven zijn. 


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk, die paarse jurk! Ik ben dol op paars :-)
    En wat een geweldig kastje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, pas je wel op? Ga niet per ongeluk in zo'n klein laatje zitten, want als ie dicht gaat zit je opgesloten..
    Wat heb je een prachtige overgooier gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke jurk met die bandjes eraan, zo blijft hij goed zitten! Maar oh oh, pas toch maar op dat ze niet zien dat je overal gaat rondneuzen in mama haar spullen en ook niet te gevaarlijk doen hoor! Succes met je avontuurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen