dinsdag 28 maart 2017

Dinsdag poppendag: Begin van Ans matrozenjurkje

 
 
 
Vorige keer had ik verteld over de matrozenpakken en matrozenjurken van de poppenfamilie.
Wat een gedoe. Heb ik het ene matrozenjurkje klaar, begint de volgende pop al te zeuren dat hij/zij er ook eentje wil.
 
An wilde niet achterblijven. Ze stond daar ook maar sip te kijken terwijl de rest hun mooie pak al stond te showen.
 
Hier zaten ze dan, het stel. Trots op hun kleding.
 
An zat in haar eentje sip te wezen.
 

An is de laatste die nu aan de beurt is. Gelukkig kan zij zelf al een beetje breien, zodat ik zelf wat minder hoef te doen.
 
Hier laat ze zien hoever ze al met de rok gekomen is.
 
Straks zijn er dus zeven poppen die een matrozenpak hebben.
Zeven poppen, hm....
Waar zou dit toch naar toe leiden? 
 
Ach, ik moet mij niet zo druk maken. An gaat nu snel verder met haar eigen matrozenjurkje. Ik ben benieuwd.


2 opmerkingen:

  1. Dat maakt nieuwsgierig? Ik weet wel iets van zeven dwergen, maar zeven matrozen? Geen idee! Afwachten maar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je een hele matrozenfamilie in huis! Wat goed dat An ook wat kan breien, dan heb je wat hulp, want je hebt al aardig wat matrozen outfits gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen